Ogłoszenie

Uwaga: Portal jest przygotowywany do generalnego remontu. W związku z tym nie da się obecnie zakładać nowych kont. Prosimy o cierpliwość.

Projektowanie produktu

Idealny rezultat końcowy

Wg metodologii TRIZ rozwiązanie innowacyjne rozpoczyna się od zdefiniowania idealnego wyniku, niezależnego od sposobu realizacji.

Analiza walorów handlowych

Prosta i zarazem "magiczna" technika, wynaleziona ponoć w firmie 3M, pozwala zrozumieć istotę użyteczności wyrobu lub usługi, a także wychwycić ich słabe punkty.

Formularz analizy walorów handlowych produktu

Elevator Test

Innowacyjne pomysły mają z początku poważną wadę - są zbyt abstrakcyjne. W praktyce przemysłowej stosowanych jest szereg technik pozwalających na przejście od abstrakcji do konkretu. Elevator Test to technika należąca do metodologii PIC (Product Innovation Charter).

Test Analizy Wartości

Jak osiągnąć maksymalny stosunek wartości do kosztu poszczególnych walorów produktu? Jaki może być minimalny koszt wymaganej jakości?

Subskrybuje zawartość